Paasproject: zondag 4 april 2021 Paasproject: zondag 4 april 2021

De opwekking van Jezus
(Johannes 20:1-23)

Aan het einde van de brug is een stad te zien, de poort geeft toegang tot de stad in het licht. Een heerlijke plaats waar de zon schijnt en het goed is.

Het graf is leeg. De levende Heer roept Maria bij haar naam. Nu weet ze het: Hij is het. Hij is gestorven en opgestaan. Zijn woorden zijn waar: Jezus is het leven.

Later verschijnt Jezus ook aan Petrus en de anderen. Ook hun brengt Hij vrede. Ook zij herkennen Hem.

Jezus heeft de weg opgemaakt naar de Vader naar een HEER-lijke toekomst. Door de opstandig van Jezus mogen we weten: je mag leven door Hem.
We mogen samen uit kijken naar de Hemelse stad. Jezus heeft voor ons een brug geslagen over de dood heen naar het eeuwige leven.

Ook jij kunt leven, vandaag en altijd, door Hem. Als je gelooft, zie je dat.

Jezus leeft en wij met Hem!