STARTZONDAG 2017 STARTZONDAG 2017
Met heel veel plezier kijken we terug op de prachtige startzondag. Deze begon met de kerkdienst met ds. van Slooten. Door de liederen en de korte overdenkingen kwamen de verschillende aspecten van ‘kerkproeverij’ onder onze aandacht. De kinderen hebben tijdens de dienst Israëlische broodjes gebakken. Bij de koffie was er heerlijke koek en cake en vervolgens werd er door veel gemeenteleden meegedaan aan de activiteiten die een beroep deden op kennis, kunde en handigheid. Maar wat vooral ook erg gezellig was. Voor de kinderen was er levend ganzebord met opdrachten.
De gezamenlijke lunch hebben we aan lange tafels in de Michaëlskerk genuttigd en dat was bijzonder sfeervol en gezellig. Heel veel mensen hadden lekkere Israëlische, Joodse of Bijbelse gerechten gemaakt en die hebben we met elkaar gedeeld.

Iedereen (en dat zijn er veel!) die op welke manier ook heeft meegeholpen aan deze dag willen we heel hartelijk bedanken, veel handen maken licht werk en geven een saamhorigheidsgevoel. Deze dag is wat ons betreft een prachtig begin van het winterwerk in onze gemeente.