STARTZONDAG 2016 STARTZONDAG 2016
Het thema ‘Deel je leven’ werd in de morgendienst ingeleid door onze predikant ds. Fred van Slooten, waarbij hij ook twee persoonlijke voorwerpen aan ons heeft laten zien. Na gezamenlijk koffiedrinken maakten we een korte Emmaüswandeling van de kerk naar het schoolgebouw in Grijpskerke. We ontdekten aan de hand van foto’s de route en bespraken vragen van algemene aard en vragen betreffende de kerk.

De kinderen hadden hun eigen dienst deze morgen en deden de fotoroute andersom met verschillende opdrachten.
In de Bergpadschool stond de lunch gereed, die samengesteld kon worden uit de zelf meegenomen ingrediënten (deel je maaltijd!). Enkele herinneringen aan vroeger werden gedeeld door Kees de Bree en Nel Sanderse. Meegebrachte foto’s en andere materialen lagen ter inzage. Dit alles leverde meer dan voldoende gespreksstof op!

Voor de kinderen waren er oud-Hollandse spelen op het schoolplein en ringsteken met een skelter.

Iedereen kon de lunch zelf samenstellen met na afloop heerlijk verkoelend boerderij-ijs op deze prachtige zondag. Tot slot mocht iedereen een zonnebloem meenemen, voor jezelf of om iemand anders blij te maken.
Zie ook het fotoverslag van Matty Geschiere in het fotoalbum.

Als startdienstcommissie willen we iedereen bedanken die meegeholpen en meegedaan  heeft aan deze gezellige startzondag!