startzondag 2014 startzondag 2014
Thema: ‘Met hart en ziel verbinden’

De voorbereidingen voor de aankomende startzondag van 7 september zijn weer in volle gang. En graag willen wij u hiervoor enthousiast maken, om ook dit jaar weer deel te nemen.
Vorig jaar was het landelijke thema ‘Met hart en ziel’ en dit jaar hebben ze er het woordje ‘verbinden’ achter geplakt.
En juist met dat laatste woordje dachten we wel wat te kunnen.
Hoe fijn is het om je verbonden te voelen met Grijpskerke en binnen  de PKN-gemeente?
Wat dacht u van de verbinding met een ‘aen me kare fiets’? Of met leden van een andere kerkelijke gemeente op Walcheren?
Bezoeken van een kerk met een bijzondere geschiedenis waarbij verbinden op een boeiende wijze wordt geëxposeerd?
Hebben wij u al nieuwsgierig gemaakt? We willen nog niet alles verklappen, maar als u het leuk vindt om met ons op stap te gaan en kunt u gebruik  maken van een tandem of heeft u een kind waarmee u op een kindertandem mee wilt? Voor het gebruik van een kindertandem graag even doorgeven aan Anton Maljaars. Meedoen op eigen fiets mag natuurlijk ook en is fietsen een probleem en wilt u toch een deel van het programma meemaken, kom dan met de auto naar de locatie. Lukt dat niet om dat zelf te organiseren, dan zorgen wij dat u met de auto wordt gebracht.
Globaal ziet de dag er zo uit… om 10.00 uur verwelkomen we u voor de eredienst. Vervolgens drinken we samen koffie en wie aan het middagprogramma deel wil nemen nodigen we om 11.45 uur aan tafel.  Het samenstellen van een buffet met de door u meegebrachte lekkernijen is vorig jaar erg goed bevallen. Daarom willen we vragen of u bij deelname voor het aantal personen van het gezin wat meebrengt.  Om 13.00 uur stappen we op de fiets en worden om 14.30 uur op een locatie verwacht waar we door middel van een boeiende fietstocht naar toe gaan. Regent het, dan is het fietsen een keuze, maar kunt u ook om 14.30 uur naar de locatie komen.