Kerkenraadsfotos uit het verleden Kerkenraadsfotos uit het verleden

Het was bij de Hervormde Gemeente te Grijpskerke gewoonte dat bij vertrek van de predikant naar elders er een foto gemaakt werd van de kerkenraad op dat moment.
Uit 1917, 1933 en de periode van 1948 t/m 2005 zien we de foto's van de vertrekkende predikant met hun kerkenraad.
Maar we beginnen met een gekleurde tekening uit begin 1900 van de oude pastorie aan de Kerkring (op de plaats waar zich nu de SPAR-winkel en het huis van de eigenaar bevindt).
Als laatste zijn nog enkele andere foto's uit vroegere tijden te zien.

Door op de foto te klikken ziet u deze in groter formaat (teruggaan kan door het venster te sluiten via X).

Achterkant van de lijst met de foto links

KerkTV uit Michaëlskerk