Kerkdiensten vanaf 27 februari Kerkdiensten vanaf 27 februari

De landelijke kerk heeft n.a.v. de versoepelingen van de corona-maatregelen die de overheid op 15 februari bekend gemaakt heeft, haar richtlijnen voor de plaatselijke kerken aangepast. Onze kerkenraad volgt deze richtlijnen.

Dit betekent dat voor de kerkdiensten met ingang van zondag 27  februari er geen beperkende maatregelen meer gelden.

De anderhalve meter afstand en het verplicht dragen van mondkapjes komt hiermee te vervallen.

Maar ook in de nieuwe situatie blijft u nog steeds zelf verantwoordelijk voor uw eigen gezondheid en die van anderen, door te beslissen al of niet de kerkdienst bij te wonen.

Wij verwachten van u dat u bij gezondheidsklachten de diensten thuis zult volgen.

Bovendien vragen we u rekening te houden met mensen die behoefte hebben aan wat extra ruimte.

We hopen elkaar zo, in verbondenheid aan elkaar en aan God, weer regelmatig en in steeds grotere getale te ontmoeten in onze kerkdiensten. Ook gasten zijn uiteraard van harte welkom in onze diensten.