Terug naar Online kerkdiensten (18 december 2021) Terug naar Online kerkdiensten (18 december 2021)

Door de overheid zijn vanavond scherpere maatregelen genomen (een harde lockdown) voor de corona-bestrijding.
Een van de regels is dat niet-essentiële locaties (bioscopen, musea, theaters, concertzalen, etc.) vanaf morgenochtend 19 december gesloten zullen zijn voor publiek. Besloten is dat onze kerk deze regel volgt en dat betekent dat onze kerkdiensten weer gehouden gaan worden zonder kerkgangers en alleen online te volgen zijn. Deze regel geldt ook voor de geplande avonddiensten op Kerstavond en Oudejaarsavond. We volgen met dit besluit het advies van de landelijke PKN.
Omdat het niet lukt iedereen voor a.s. zondag te bereiken, zal deze dienst nog wel 'gewoon' gehouden worden, maar als u deze informatie voor de dienst leest, adviseren wij u om digitaal aan te haken.

Concreet betekent dit dat we
vanaf 19 december 2021
weer teruggaan naar
alleen online kerkdiensten
waarbij in principe geen kerkgangers aanwezig zijn.
Dit zal minimaal gelden
t/m zo. 16 januari 2022.

De uitzendingen vanuit de Michaëlskerk zijn via internet met beeld te volgen via deze link.
Zie ook de informatie bij de betreffende kerkdienst.