Gebruiksplan Michaëlskerk Gebruiksplan Michaëlskerk

In het Gebruiksplan Michaëlskerk staan de regels vermeld om de ruimtes van dit kerkgebouw in de controlefase van de coronacrisis op een veilige en verantwoorde manier te kunnen en mogen gebruiken
In eerste instantie is dit plan opgezet voor de wekelijkse kerkdienst op de zondagmorgen, maar de regelgeving schrijft voor dit plan voor alle bijeenkomsten in dit kerkgebouw te hanteren.
In het gebruiksplan is o.a. de maximale bezetting van de ruimtes aangegeven, hoe bezoekers een plaats krijgen toegewezen in de kerkzaal, hoe men de kerkzaal moet verlaten, hoe wij voor goede hygiënische omstandigheden zorgen, etc.
Een aantal regels worden in werkinstructies nader uitgewerkt voor de coördinatoren/kosters die een taak hebben bij de uitvoering en het toezicht op naleving van de opgestelde regels.
U kunt het gebruiksplan inzien door op de link aan het begin van deze tekst te klikken.
Een geprinte versie van dit plan is aanwezig in het gebouw.