Diaconie: Huispaaskaarsen Diaconie: Huispaaskaarsen
Elk jaar op Pasen wordt er een nieuwe Paaskaars binnengebracht. Binnenkort gaan we de nieuwe Paaskaarsen weer bestellen.
Als gemeentelid kunt u, net als vorig jaar, een kleine Paaskaars voor thuis bestellen. Dit jaar is de keus tussen onderstaande afbeeldingen op de kaars:

Versiering A :
KELK / DUIF / KRUIS: Een vredesduif, laurierblad en kelk; symbool van de Heilige Geest, afgebeeld op een klassiek rood kruis

Versiering B:
KRUIS / BROOD / VISSEN: Betekenisvol reliëf van Kruis, Brood en Vissen; symbool voor de wonderbaarlijke vermenigvuldiging, één van de wonderen van Jezus.

Versiering C:
CHI-RHO KRUIS: Klassiek model kruis in de vorm van een P en een X. Pax-Christus = Vrede Christus

Wat kost een huis Paaskaars:
-   Kaars 25 cm € 19,95
-   Kaars 30 cm € 26,50
-   Kaars 40 cm € 33,75

Heeft u interesse om een huis Paaskaars te bestellen, geef dan uw keuze voor 12 februari 2018 door aan Annemarie Marinussen (E-mail: diaconie)
Uw Paaskaars zal dan voor u besteld worden. Zodra de kaars afgeleverd is, zal deze thuis bezorgd worden.