Van de Diaconie: Collecten in de corona-tijd Van de Diaconie: Collecten in de corona-tijd

We organiseren nu voor een beperkt aantal mensen weer de wekelijkse kerkdienst in het kerkgebouw, maar daarnaast luisteren nog steeds een flinke groep gemeenteleden via de kerkradio naar de diensten uit Grijpskerke of elders.
Deze laatste groep mensen kan niet meedoen aan de normale zondagse collectes, die nu bij de uitgang van de kerk gehouden worden.
Vele gemeenten in Nederland (en daarbuiten) hebben daarmee te maken, en daardoor krijgen de verschillende goede doelen aanzienlijk minder geld binnen. Geld dat hard nodig is, bestemd voor mensen in vaak zeer moeilijke omstandigheden. En ook de kerk zelf heeft uw bijdrage nodig.

Als diaconie doen we een beroep op u om deze goede doelen toch zoveel mogelijk te blijven ondersteunen. Dit kunt u doen door een gift over te maken aan de diaconie.
Als uw gift speciaal voor één van de bij de diensten (zie Kerkdiensten) genoemde doelen is bestemd, geef dit dan duidelijk aan in uw omschrijving. Zo kunnen wij als diaconie zorgen dat uw geld bij het juiste doel terecht komt.
Natuurlijk kunt u ook een algemene gift overmaken voor de collectes. Dan verdelen wij uw giften over de doelen van deze maand. Vermeld dan wel of het voor de diaconie of voor de kerk is. Uw collecte-bijdrage voor de kerk geeft u dus ook via het rekeningnummer van de diaconie.
Helpt u mee om de collecteopbrengsten niet te laten lijden onder het corona-virus?

Bankrekeningnummer diaconie: NL30 RABO 0324 0036 68
Hartelijk dank voor uw bijdragen.