Links naar andere websites: Links naar andere websites:

Geloven in de Delta
U vindt hier nieuws en activiteiten van de Protestantse Kerk (PKN) in Zeeland en de Zuid-Hollandse Eilanden.

Kerk in Actie
In opdracht van de plaatselijke Protestantse Gemeenten voert Kerk in Actie in samenwerking met andere organisaties wereldwijd hulpverleningsprojecten uit.

Kerkomroep Grijpskerke
Hier kunt u de diensten vanuit onze kerkgebouwen beluisteren, zowel de actuele dienst alsook de opgenomen diensten van de laatste 3 maanden.

Kerkomroep in Nederland
Hier kunt u de diensten opzoeken en beluisteren van kerken in Nederland die via internet hun diensten ter beschikking stellen.
(klik in de landkaart op de gewenste provincie).

Protestantse Kerk in Nederland
Website van de overkoepelende kerkelijke organisatie waar wij als Protestantse Gemeente een onderdeel van zijn.

Gereformeerde Kerken info
Website gewijd aan de landelijke en regionale geschiedenis van de Gereformeerde Kerken in Nederland (GKN) 1834-2004.

Websites andere PKN-gemeenten in onze regio:

Arnemuiden Biggekerke/Meliskerke Koudekerke Middelburg
Oostkapelle Oost-Souburg Serooskerke Veere