Gebruik van de website Gebruik van de website

Pagina-indeling
In de linkerkolom vindt u het menu van de site. Sommige menu-items bestaan uit een submenu, wat zich automatisch uitvouwt als u de cursor op het hoofdmenu-item plaatst (bv. Gebouwen ...).
Door (éénmalig) op een menu- of submenu-item te klikken wordt de informatie die bij dat item hoort zichtbaar in het middengedeelte van de pagina.
De rechterkolom van de pagina is bestemd voor “korte nieuwtjes”, een verwijzing naar een actueel item op de site of elders, kortom iets wat gedurende een korte periode uw aandacht moet trekken.
De linker- en rechterkolom en het bovenste foto- en logodeel zijn van elke pagina die u bekijkt identiek.

Informatie
De informatie behorend bij een menu-item bestaat uit 1 of meer “artikelen” (tekstblokken).
Een artikel kan een vervolgpagina hebben wat u ziet aan de bruin gekleurde balk onder het eerste deel van het artikel. U bereikt de vervolgpagina door rechts in die balk op het woord “MEER” of “BEKIJKEN” (in fotoalbum) te klikken.
Terugkeren naar de eerste pagina verloopt via een klik op “TERUG” rechts in de balk onder de vervolgpagina.

Fotoalbum
In de rubriek “Fotoalbum” treft u foto-impressies aan van verschillende activiteiten. Als u op “BEKIJKEN” (rechtsonder in de bruine balk) van een bepaald album klikt krijgt u eerst een overzicht van alle foto’s in klein formaat uit dit album te zien.
Door op een foto te klikken krijgt u de foto in groter formaat te zien en kunt u eindeloos via < vorige en volgende > door dit album bladeren.
Tip: als u op F11 (volledig scherm) drukt loopt u minder kans om steeds te moeten schuiven om de hele foto te zien (met opnieuw F11 komt het menu bovenin weer terug).

Colofon
In de 2e helft van 2009 is in opdracht van de kerkenraad een webredactie, bestaande uit 3 personen, begonnen met de invulling van deze website. De 3 personen hebben ieder bepaalde aandachtsgebieden binnen de website onder hun beheer.
Als webredactie maken we gebruik van informatie die ons door diverse personen is aangeleverd. We bedanken allen die een bijdrage hieraan geleverd hebben, en we willen mensen steeds blijven stimuleren om ons wetenswaardigheden, die passen binnen het kader van deze website, aan te blijven leveren. Op die manier kan de website de aandacht van velen blijven trekken en daarmee de bekendheid van de Protestantse Gemeente te Grijpskerke als actieve kerkgemeenschap doen toenemen.

Aan de informatie op deze site kunnen geen rechten ontleend worden. De webredactie en kerkenraad zijn niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen van onjuist weergegeven zaken of feiten.

Niets van deze site mag zonder toestemming van de webredactie gebruikt worden voor verdere distributie in welke vorm dan ook.

Voor alle bovengenoemde zaken kunt u de webredactie bereiken via e-mail.

Zeeuwse bankjes