Kerkbalans 2011 Kerkbalans 2011

"De kerk is nog steeds van blijvende waarde

Link naar promotie-filmpje

Onder dit motto wordt van 16 - 30 januari weer de jaarlijkse actie  "Kerkbalans" gehouden. Uw vrijwillige bijdragen zijn de belangrijkste inkomstenbron van onze gemeente. Wij bevelen deze actie van harte bij u aan.
Interne link

De bijdrage die u betaalt wordt gebruikt voor de lopende kosten van onze gemeente: het onderhoud van de gebouwen, de verwarming, kosten van de predikant, het jeugdwerk, etc. Het gaat om alle kosten die gemaakt worden om de kerkelijke gemeente levend en vitaal te houden, om de kerkdeuren te openen en u welkom te heten.

Hierbij moeten we bedenken dat deze kosten nog veel hoger zouden zijn als niet heel veel werk door vrijwilligers gedaan zou worden.

Als kerkrentmeesters vertrouwen en rekenen we weer op uw bijdrage.We hopen dat u dit zal doen in het besef dat geloven vrijwilig, maar niet vrijblijvend is en dat u de verantwoordelijkheid voor onze gemeente met vreugde op u wilt nemen.

U ontvangt begin januari een schrijven van ons waar u op kunt aangeven wat uw bijdrage voor 2011 zal zijn.

Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage!

Zie voor meer informatie over de landelijke actie: www.kerkbalans.nl

Uw kerkrentmeesters.